piątek, 31 stycznia 2014

#4 - Nowe Bajery. Jak je obsługiwać?

Hej,

  Dziś Wam trochę powiem o bajerach.

  Nowe Bajery.
  Krótka lista tego, co się pojawiło na blogu. Jednak nadal będzie aktualizowany, więc się nie martwcie. O nowych bajerach wspomnę w następnych wpisach, jeśli będą.
~ Kursor
~ Strzałka
~ Odwiedziło mnie...
Imieniny

  Jak je obsługiwać?
   Zaczniemy od kursora, a skończymy od imienin.
   
  Kursor jak wszyscy wiecie, to kursor. :P Zmieniłam jego grafikę na wąsy. :D Otóż jest mały problem. Jeśli jest Link (czyli coś takiego jak np. kliknij tutaj ) musicie na niego klikać wąsami. Ta strzałeczka jest dla ozdoby. :P Jeśli wam nie pasuje, to mogę zmienić, piszcie w komentarzach.
   
  Strzałka służy do przewijania strony w górę. Przy przewijaniu pokaże się Wam na środku ekranu na dole. Musicie na niego kliknąć, jeśli chcecie iść w górę. Pamiętajcie żeby go nie przytrzymywać, bo nie będzie działać. Możecie tylko na niego ciągle klikać. To jest o tyle przydatne, że jeśli oglądanie post np. 3, możecie przy jednym kliknięciu iść do 4. Żeby się pojawił musicie lekko przewijać stronę (w dół czy w górę, obojętnie).

  Odwiedziło mnie... wszyscy wiecie co to oznacza. Oznacza to, ile osób mnie odwiedziło. Każdy komputer który wchodzi na mojego bloga liczony jest jako jeden. Mój komputer się nie liczy.

  Imieniny to ostatni bajer który dodałam. W zależności od dnia, mówi kogo są imieniny.


1 komentarz: