czwartek, 30 stycznia 2014

#1 - powitanie.

Witajcie!

  Chciałabym w moim pierwszym poście Was powitać.
  Zaczynajmy od początku mojej historii. 
  Urodziłam się 28.01. Gdy byłam mała, osobiście, byłam gruba. Jednak teraz jestem chuda. Miałam niebieskie, wielkie, oczy. Moja mama robiła cesarkę. W moim domu oprócz moich rodziców, czekała Aya. Mój pies. Jednak teraz, od 18.02.2013r. nie żyje. Na wielu zdjęciach uśmiechałam się do niej, a ona do mnie. Pod koniec wakacji dostanę nowego psa. To koniec krótkiej historii, o moim narodzeniu.
  Mój początek, z blogami.
  Mój początek z blogami był taki, że najpierw założyłam bloga Na Psim Tropie, który znajdziecie  tutaj. Był to blog o psach. Już go nie prowadzę. Przepraszam za grę na stronie, jednak się nudziłam i ją dodałam. Drugim blogiem, był blog o furby. Zastanawiam się nad tym, żeby go usunąć. Jego nazwa brzmi Sweet White Furby (ang. Słodki Biały Furby). Jak nie wiecie, furby to zabawka. Blog o furby znajdziecie tutaj. Chcę go usunąć ponieważ nikt go nie komentuje i nie odwiedza, oraz mam tylko 10 osób obserwujących na 81 dni. Możliwe że dla was to dużo, jednak dla mnie to mało. Spędziłam przy nim cały mój wolny czas jednak nic za to nie dostałam. Słowem mówiąc, nie chcę go już prowadzić. Kolejny to jest ten blog. A piece of my story. (ang. kawałek mojej historii)
  Teraz trochę o dwóch stronach, m.i.n blogspot i pinger.
  Blogspot to duży blog. Z łatwością można dodawać bajery a m.i.n posty. Jest popularny na całej kuli ziemskiej (że tak powiem). Wiele blogów modowych, jest właśnie na blogspocie. Piszę "wiele" ponieważ ktoś może mieć bloga modowego na np. onecie. Na blogspocie zaczynałam moją historię z blogiem.
  Pinger to mini - blog. Na stronie głównej, w zakładce "nowe blogi" widać założone przez innych blogi. Dlatego szybko można zyskać kilka osób, które mogą ciebie obserwować. To plus dla pingera, ponieważ na blogspocie niestety nie ma takiej zakładki, dlatego jedyne co pozostaje reklamowanie się. Na pingerze można mieć także znajomych. Znajomi są jak obserwatorzy, bo prawie niczym się nie różnią. Gdy ktoś z obserwowanych napisze post, od razu informacja o tym poście pojawi się w czyimś e-mailu. Dosłownie, u mnie spamowali takimi wiadomościami! Dziennie 30 wiadomości! Ze znajomymi jest tak samo. Jego posty w formie wiadomości idą na twój e-mail. Jednak moje posty idą na kogoś innego. To plus i minus dla pingera.
  O czym będę pisać?
  Będę pisać m.i.n o moim życiu. Najwięcej o tym. Oprócz tego wspomnę o jakiś aplikacjach, wrzucę zdjęcia, napiszę coś o modzie, wszystkiego po trochu. Na koniec każdego wpisu postaram się wrzucić jakieś zdjęcie.
  Zrobię też stronę, gdzie piszę o moich profilach na różnych stronach. Zapraszam.
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz