czwartek, 30 stycznia 2014

#2 - Tablet. Co dziś będzie się działo?

Hej,

  Podzielę to wszystko na dwa rozdziały.

  Tablet. Od kiedy o nim marzę. Ogólnie - o nim.
 Tablet chciałam gdzieś od roku. Bardzo mi na nim zależy. Chciałam go dostać na urodziny, jednak rodzice mi go nie kupili, tylko zegar do pokoju ;-;. Dostanę go za pół roku, gdy przeniesiemy telefon mojego brata. Za wszystkie "sprzęty" tata płaci, ma ich około pięć, a gdy mój brat sam będzie płacił za swój telefon, mój tata będzie płacić za tablet. On chce kupić ten za złotówkę, z miesięcznym abonamentem. Nie chce mu się płacić za sześć urządzeń, dlatego czekam aż umowa mojego brata będzie nie ważna i ja dostanę tablet. Nazwa tableta: Samsung Galaxy Tab 3 7.0. Będzie mały, ale to dobrze. Lubię podręczne tablety. Będzie jednak większy niż np. Samsung Galaxy S I, II, III ... Jak ktoś z Was taki miał, to wie jak wygląda. Tutaj jego zdjęcie:
Uwielbiam kolor biały, jeśli chodzi o tablety i telefony. Wmawiam sobie że 6 miesięcy to mało, jednak nie wiem czy to wgl. coś mi da.

  Co dzisiaj będzie się działo?

  Pojadę do lidla. Będę musiała iść do koleżanki po lekcje, bo w środę, czwartek i piątek nie było mnie w szkole. Ale strasznie mi się nie chce. Pooglądam pewnie telewizję, no i pouczę się do sprawdzianu z techniki, bo mam od razu w poniedziałek (w poniedziałek jest koniec ferii). Wcale się do niego nie uczyłam, a będzie trudny! Ok. 60 stron! Jednak trója dla mnie wystarczy, hehe.

  Później opowiem co się dziś działo. Enjoy!

 

 

2 komentarze:

  1. Osobiście jestem w posiadaniu tableta, jednak nie jest to dla mnie jakaś superhiperfajna rzecz.
    Trójkowa uczennica? Oh, no mogłabyś się postarać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, ale wybieram się w wakacje w kolonie a mój tablet jest ciężki. Trójkowa - nie zawsze :) W podstawówce byłam wzorowa :-D

      Usuń